Tuesday, December 21, 2010

it's just that FUCKIN'SUCKIN' me !

hey y' all there ! i'm not feeling really good today coz some people annoys & insult me. thank you very much guys. i didn't even interfere in u guys' problem .but, why do u guys keep interfering my business ? GOSH. this is ridiculous ! wth are u guys thinking about ? well, then, do u guys happy for annoying me ? accent: makseh bah. takrg hepi ka annoy aku ? mesti hepi nakk ? aku nak jaekk. sik kalak baett bahh. takrg nang baett. kdak malaikat. aku tok jaikk. nang patut k annoy ngan insult bahh. x plu la rasa bsalah ehh. aku suka gya. makaseh byk2. aku guro2 lak annoy jak aku. guro ku guro miak jaekk nak ? takrg alem bahh. sik layak aku kwn ngan takrg. jaekk ilak tekk. boh kwn ngan aku. jatoh maruah takrg lak nakk ? nma lahh miak jaek kdak aku tok. -.-' makseh byk2 lahh ngan takrg. aku ng sedap gilak hati tok ehh. suka aku dplh gyaa bahh. makseh ilak2. appreciate it very much ! 

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template