Tuesday, April 12, 2011

i'm back !

HAHA. so HAPPY, after such a long time, our school managed to get the 3rd place for drama ! :DDD bebalit kepada bahasa ibunda ku. haha. aku cakap bm baku (baku kerr ?) so, korang yang tak paham, senang nak translate. (tu pun if each words yg aku tulis tu baku). wahh. penat sungguh lak hari ni ! makk aih. pinggang aku sakit, bontot pun sakit. mne tak nya ? dekat 12 jam haku nak kena pakai high heels smata2 aku ni pgg watak princess. sadis nyaa. lepas ni, aku ada debate lak. adoii. alamak pengsan la aku lps nih ! tapi takpe2. janji aku kurus. haha. (aku kalau penat n busy, mudah sket nak kurus beb !) ha'ah. aku turut bersimpati atas kepemergian pilot yang meninggal kat sibu (tmpat aku la tuh !) pada jam 8.30 malam tadi. semoga roh nya dicucuri Allah SWT. Al-Fatihah. hmm. tak sangka kan , helikopter yang baru je terbang pada ketinggian 3 meter boleh terhempas sampai menyebabkan kecederaan dan kemusnahan yang teruk ? agaknya, itulah yang dinamakan AJAL. ckp psl ajal ni, buat aku tpike jek, bila2 masa je Allah boleh cabut nyawa aku nih. keciknya trasa diri ini. dah le amal ibadah pun belom cukup. hmmm. (merenungi diri sat.)  okeyla korang. later2 aku update pic ktorang drama okeyh. asl korang jgn ktawa sudah la ! Gudnaitee ! CHALGAYO~ <3 


salam sayang,
miya

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template