Monday, January 23, 2012

When laziness came....

Assalamualaikum, bloggers. Firstly ,aku nak mintak maaf bebanyak, atas post aku yg sbelum ni entah hapakejadahnya, merapu. Sorry. :) Sebenarnya, aku malas la sesangat yang tersangat. *maaf kerana merosakkan bahasa* XP okay. so, hari ni, nak cakap pasal, bila malas...


nahh. comel tak kucing ni ? yeah2. dia malas. same goes to me. -.-' so, punca laziness ni dtg ? 
rasa mengantuk yang teramat dahsyat, kebosanan yang melanda, tangan malas nak bergerak, okay, that's it. laziness. nak text dia pun aku malas. it's been 2 days. -.-' apakan daya, kemalasan yang sangat teruk melanda diri aku skarang nih. and now, aku mula merasakan kebosanan yang sangat2. fine, just straight to the point. aku tak ada idea. 

-THE END OF LAZINESS-

okay2. done. bukak citer baru. weds ni, i'm going to hang out with my friend/friends. grr. a lot of things i wanna buy. -.-' mama, money please ? thank you. >.< 
uhh. cuti takla best sangat pun. i'd rather choose school days rather than holiday, sebab bila holiday, homework melambak2 ! trust me. but, bila school days, cikgu bg homework tiap hari, kita boleh habiskan. tak faham ? siyez, kau bukan orang malaysia. UH-oh. okay fine. that's all for today. anyway, ada one post yg menarik jiwa hati dan fikiran aku kat one blog ni when i was blogwalking tadi. (*maaf. penggunaan bhs rojak) . so, that's all. tunggu je entry lepas ni. khas for ladies okay ? 

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template