Sunday, August 12, 2012

is he the one or just a dream that wouldn't come true?

Assalamualaikum all :D hmm. lama dah aku tak update blog ni sampai berhabuk dah kan ? rindu tak ? hihii~ kay,perasan. hmm. baru hari ni rasa rajin , rajin sikitlah nak update ,sebab selama ni sibuk sangat plus percubaan spm aku yang masih belum habis lagi. -.-' umm umm so nak cakap pasal apa ekk ? tak ada idea sangat sebab semua aku dah curahkan masa exam Bio hari ni tadi. huhu~ okay takpe. aku baru teringat. hehe. hmm..masa berbuka puasa tadi, papa bawa kita pergi makan dekat hotel. hotel apa ,shh rahsia. haha. kay. so, aku jadi tukang ambil makanan, kan buffet. nenek and atuk tak larat nak pi jalan jejauh. aku waitress sekejap hari ni. waitress tercantik kat situ. haha. yelah sangat. hmm beratur punya beratur, turn yang entah keberapa dah lepas aku ulang alik ulang alik ambil lauk apa semua,aku berdiri di belakang seorang lelaki ni...he's kind of tall, tapi tak tinggi sangat. about 170cm ,i guess. and he was like the last man on earth when i saw him. so, aku balik tempat duduk lepas ambil lauk apa semua.lepas tu, tibalah masa berbuka.makan punya makan and i'm done. so aku duduk kat seat aku macam orang entah apa apa. haha. then, tiba tiba dia pergi lalu kat depan aku. lepas tu i was like ,' isn't this the guy yang dekat depan aku tadi ?he..he..he...he's hot ! ' and mencair macam coklet. -.-' okay seriously bila dia jalan pun aku dapat rasakan charms and aura dia tu.dia just simple, wearing grey tshirt and black jeans but i swear, he still looked great. mak aku ingat aku tengok orang yang tengah buat drama dekat luar hotel tu. haha. no lah. i was looking at an angel. eh. silap. -.-' like seriously, aku tak dapat halang diri daripada memikirkan siapakah gerangan lelaki tersebut. oh tidak oh tidak. rambut dah stylo. memang, kemas pulak . memang. memang memang my dream prince ! kalau masuk plkn rambut stylo mcm tu, hm hmm, taaaaaaaaaaaaaaakkk boleh terjadiiiiiiii !mesti kena gunting punyaaa.. but still kan, apa-apa hairstyle pun dia nampak hensem, i mean, selagi pendek. masa dia balik tu kan.. kan, aku rasa macam, oh no aku tak tahu nama kau or your fb either.. you're just so mystery. macam lagu beast. -.-' so, adakah mungkin aku akan erjumpa kau lagi lepas ni, or it would just be a dream, yang aku kejar kejar and confirm tak dapat ? or ianya seperti kisah kisah hati aku yang lain, yang tak pernah jadi kenyataan ?hmm entahlah. serahkan pada Allah je. :) i know Allah saves the best one for me. Amiin. ^-^ okay la guys, dah lewat sangat dah ni. aku tak nak mengaktifkan proses kejadian pimples pimples ni. -.-' so, goodnight. sleep well, jangan lupa cuci kaki, baca doa sebelum tidur. :)

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template