Wednesday, November 28, 2012

not over yet. it's not.

Assalamualaikum y'alls . hiks. *ketawa gedik* haha, okay okay. enough dengan gedik. --" aku rindu la blog pink aku ni. hmm. lama dah tak update an an ? k masa nilah nak update. hah. sebenarnya SPM aku not over yet. aku je menggatal nak update blog. prrr *bunyi kucing* tinggal dua paper je lagi,that is PQS and ARABIC. kagum tak ? haha. arabic ni la aku agak risau. menulis karangan sepanjang 150 patah kata. well well kalau BM bantai je dah lebih 150. arab lak ? hmm. sebab tu kena hafal wok.mujurlah ustaz ada bagi karangan untuk dihafal. :') terharu sobbs sobs.

hah. lepas spm ni pulak..aku akan berkhidmat untuk negara, :') sobs. yg terpilih antara ribuan pelajar berumur 17 tahun di negara ini. adakah sebab nama aku bermula daripada huruf A? haha k fine. hakikat yang aku kena terima. okay siyez aku tak sabar nak habis ni. next week je. okay aku kena bertahan. 2 papers left. sabar fuhh fuhh. lepas tu yeahh holiday to Sabah ! :3 that's all lovelies. bye. :)

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template