Thursday, December 23, 2010

MY 'MISSING' disease cameback !

aku punya 'penyakit'. penyakit rindu namanya. Rindu ? apa itu rindu ? tahukah anda ? hmm. org mempunyai perspektif berbeza tentang rindu. rindu dikatakan sebuah emosi apabila teringat sesuatu yang lama seperti kenangan silam tentang orang2 di sekeliling terutamanya orang tersayang. (menurut pendapat aku sendiri). Rata-rata kalian pasti pernah merasakan penyakit rindu ini bukan ? ya, aku juga merasakan perkara yang sama sekarang ini. aku sangat rindu. tersangat ! ubatnya ? sedih untuk aku berkata, namun, TIADA UBAT untuk penyakit ini ! aku merinduinya. tanpa dia mengetahui. lebih baik rahsia bukan. andai ianya terpecah,dipecah atau pecah, bukankah aku makin sengsara ? lebih baik aku pendamkan. kerana cinta tidak bermakna memiliki. bahagia apabila dia bahagia. aku tahu aku pasti merasa sengsara pada masa yang sama. namun, aku lebih suka andai dia bahagia. itu lebih baik bukan ? :) andai engkau mendengarku, aku katakan padamu, aku bahagia andai kau bahagia. :D





0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template