Monday, December 27, 2010

OHH. sudah lama tidak ku update. :)

oh. hai kepada semua. :) salam . 
huh. sudah agak lama juga ya tidak ku updatekan blog ini. tak perlu la update selalu. lagipun bukan org baca jugak kan ? just view camtuh jerr. n then, chauu. actually, aku buat blog neh,just utk luahkan perasaan. kalau lama aku x tls blog tuu makna nyerr,aku tls dalam diary aku. :) uhh. aku nak cerita pasal apa erkk ?
arhhh. aku tau. kelmarin, aku g jenjalan ngan Niesa. bestfren aku. :)
ktorg shopping wehh. c niesa neh nak bli baju . fuyohh,lama sungguh nak tunggu c niesa nak plih baju. isk3. lps tu, ktorg pg bli strap hp. niesa bli yg kapel nyerr..dia amik LO,aku amik VE. Law sambung jdnya LOVE ! :D hmm. aku rasa malas la nak cita lebih lanjut. penat tangan menulis. selebihnya aku cerita di dalam diary ku sahaja. :) itu saja yerr mlm nh,aku nak cauu,nak tido,ehhh...tak..tak..tak..aku masey nak online nihh. ! ;D

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template