Saturday, May 14, 2011

hoi hoi ! :)

<<<-----budakrasakiut. :P

betul takk ? haha. aku edit tadi. dengan berbagai2 effect akhirnya, mcm ni lak jdny..
isk3..aku pun rasa sadis gak tengok. nak citer sal hr ni, ktorang gi lwtn kat RUMAH SERI KENANGAN. kawasan warga emas. kesian gak tengok dorg. ada sorg atok nih, dia pi ajak aku cakap. dia ckp dia org dalat. aku ckp mak aku pon asal dalat gak. korg yg tak tau mesti tetanya2 kan apa itu dalat ? Dalat is somewhere located in Sarawak. so,korang rajin2 lah visit sarawak keyhh ? lps tuh, ktorg terus cakap melanau. aku kesian gak dengar kisah atok nih td. hmmm. takyah la aku cite. BIARLAH RAHSIA. :) eheh. cam dialog yg penah ku dgr lakk. cehwahh. :P  umm. itu je lahh aku nak share2 ngan korang. aku masey pusing nih ,fikir camne nak decorate blog aku. bebelit2 jerr.. dahla korang. babaiii ~ :)


 

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template