Saturday, October 15, 2011

i'm B-A-C-K !

post malam. ohh lupa. selamat malam readers & bloggers. shh.shh. okay. done. sorry bloggers. sapu blog jap. habuk banyak. al maklumlah, lama tak update. :) hmm. aku dah dapat berita psl dia. ALHAMDULILLAH. looks like dia dah okay. takyah la aku nak risau2 lagi. tapi, risau tu tetap ada la. sebab aku tak tgk dia. stakat dgr cerita tak memungkinkan hati aku tenang sepenuhnya. -.-' tapi takpe. byk org care for dia. aku ni no meaning pun kat mata dia. :[ so, utk meredakan hati yg sedang bergelora nih, aku email kat scandal aku nun jauh di china. eheh. bkn scandal. just mcm seorg abg angkat. actually, aku tutor BI dia. :)  org muda ajar org tua. umur tidak menghalang seseorg utk belajar & mengajar kan kan kan ? oh yaa. jam menunjukkan pukul 12.02 pagi. TAKPE. esok bukannya sekolah pun. lantak je. (*kalau bebintik merah muncul, salah sendiri okay !)

15/10/2011

LEEDONGHAE SAENGILCHUKAHAE !생일 축하 <3
abg kita nih pandai je bwk kek sendiri. :) ohh. selamat menjalani umur tua. bila nak kawen ? tunggu i ke ? :P (*berangan lagi)         


Readers and bloggers, rasanya patik hendak mengundur diri dahulu. Terkasar bahasa tersilap bicara, tergedik perilaku, mohon maafkan. :P cehh. (p/s: jgn gunakan pantun ini dalam karangan anda)   


GOODNIGHT, SLEEP WELL, SWEET DREAM. sayang kalian.
      


                                                                                                                                  regards,
                                                                                                                                   miyas











0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template