Friday, October 14, 2011

kerisauan..worry.

hey bloggers & readers. huh. minggu ni plg mencabar utk aku. lepas satu hal, satu hal pulak datang. sedih tau tak. tapi takpe, ujian kan. Allah yang kasi,  terima dgn seadanyaa.. :) tapi plg menyedihkan aku, mengecewakan, men'disappointed' kan aku, n macam2 'men' lah lagi, si dia kena musibah.umm. aku dengar pun, rasa macam, alamak ! aku nak nangis, dia selamat. tak guna jugak. sensitif lak i. aku terkilan sgt sbb tak dpt nak jenguk dia pun. mesti dia rasa pelik kalau aku jenguk kan kan kan ? aku rasa nak bagi dia something. but, tu la. i planned it like this, aku bagi that something kat my friend, yg juga friend dia, n jgn ckp aku yang bagi.

i wish he was mine. tapi tak. seriously aku bagitau korang btepuk sblh tgn memang sakit dan menyakitkan.
but now, aku hanya fikir pasal health dia je. he was kinda badly injured. *menurut info yg boleh dipercayai*
apart from all of that, ada gak berita baik. good news, my mom nak belikan aku electric guitar. ehh ? aku dah ckp ke ? belum kan ? so, while waiting for my spm result later, boleh la aku nyanyi2, and hope dia yg wat lagu untuk aku. :) *angan2 semata* pastu., birthday my wife Niesa. ahah. takla. aku tak les okay. she isa part of my life too. :) without her, aku takkan dapat jd macam nih.  tu je la stakat nih yerr bloggers and readers. taklarat dah nak tulis panjang lebar. sleepy eyes.

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template