Friday, November 11, 2011

Cuti Sekolah Datang Lagi !

Assalamualaikum. :) ohh. perut ku memulas berbunyi2 tanda masuk angin. Tak habis jugak la kesan aku terminum soya basi kelmarin. -.-' adik aku punya pasal ! jaga hang no ! T.T seriously, aku tak berapa nak sihat sekarang. HUAHUAHUAAAAAA ~

huh. akhirnya cuti sekolah bermula lagi. aku lega jugak, dan tak jugak nak lega. sebab lega : dapat lesapkan diri dari pandangan observer gila ntah pa2 yg tak tahu malu. -.-' sebab tak lega: aku akan rindu Mr. A aku. lepastu, tahun depan, takkan jumpa dia lagi. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ~ TT.TT jom berkabung 7 hari 7 malam ! huh. belum lagi sampai sehari cuti, aku dah miss kat dia. :( camner ni ekk ? aku rindu, bila dia buat aku ketawa hodoh sampai nampak gusi ! NGEHEHEHE ! kalau depan org lain, hampehh aku nak ktawa camtuh. control la babe !uhh. aku tak tahu lagi nak post apa. -.-' dengan perut yang menggelodak macam lava gunung berapi yang sedang mendidih2 di dalam kawah merah terang (*wahhh. unsur hiperbola yang ntah pa2) aku kehabisan idea. rasa2 nya nak post tu je la skarang ni. nak sambung la pembacaan Breaking Dawn yang aku baru beli tadi. BI version tauuu. NGAHAHA. (*nak tunjuk terer la tu ! XD)

p/s: wat MR.A, goodluck sygg ! :3
       wat observer, back off ! tak faham bahasa melayu kan ? aku ckp bahasa inggeris la !

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template