Wednesday, November 9, 2011

CONTEST HADIAH BEST by JALAL


Assalamualaikum . :) nampak tak banner kat atas ni ? mesti nampak,kan kan kan ? kalau tak nampak,pendek umo yerrrr ~ *ngehehehe*
entry ni aku post sebab nak join contest yang kat atas tu laa. Di 'organise' kan oleh bro Jalal. (*panggil bro sebab lebih tua. hormat ! :D) contest ni bestt tauu ! korang boleh mintak apa2 je yg korang nak. mcm Genie gitu la. macam yg Girls Generation nyanyi2 tu, 'Tell me Your Wish'. tapi, tak sesenang tu, dan tak jugak susah. :) nak tahu ? jom, mulakan adventure kita ! (*ehh,ada kaitan ke ?)
syarat2 nya ...takyah tkejut, setiap contest kan perlu ada syarat. oke, takyah tengok aku melalut lama2, tengok je syarat2 bawah ni ! :D

Rules/Syarat -syarat:

1.follow blog busuk ni.. APE?? TAK BEST?? TAK NAK FOLLOW?? takde2, follow gak..(done following ! dengan ikhlasss ! :D hehe~)
2.selalu la datang tengok2 jenguk2 blog ni. kalau rajin comment2 gossip2..
3.keputusan hakim yakni aku adalah muktamad. hehe ..
4.tarikh tutup contest 28/11/2011 

okayyss. tu baru je syarat2. now, ada syarat,mesti ada cara kann ? takkan nak bia dok tgantung cam tu jekk. 
so, cara2 nya ialahhh :

1.macam biasalah, buat satu entry yang paling creative bertajuk "CONTEST HADIAH BEST by JALAL"
2.letak BANNER CONTEST tu. yang kat atas tu. yang paling lawa pernah aku buat tu kat dalam entry tersebut. pastu link kan banner tu ke entry ni ye..
3.letak la satu gambar korang beserta satu gambar contoh hadiah yang korang harapkan dari aku.
4.cerita serba sedikit kenapa hadiah itu yang korang pilih. why,why,why?
5.tag 2 orang je kawan-kawan and ajak diorang join skali.. the more the merrier kan?
6.dah siap?? tinggalkan url anda di comment :)
7.doa, tawakkal, semayang jangan tinggal..

okayy, cukup. now, masa aku pulak nak fulfil syarat2 and cara2 kat atas tadi. :) sedia tak sedia, nahhh !


hiks. bosan sewaktu beraya, inilah hasilnya ! XD
nak mintak apa ekk ? pike2 satt.. urmmmm..errkkk...aha !
nak mintak ni..

nak yang ni. :) hehe. 

sebab2 nak sangat2 headphone kat atas tuu ,ermmm.. sebab, sebagai hadiah bday aku yang jatuh bulan november ni (* dah lepas daa) . lepas tu, suka sgt dgn korean style, di mana dorg suka pakai headphone cam ni kalau dengar lagu. nampak cool sesangat. nak jadi cool jugakla ! ngehehehe~ apa lagi ekk ? ohh yaa..aku tak penah pun ada headphone. jeles tengok bebudak kat sekolah bukak mp3 pi jln2 bwk headphone. HUAHUAHUA ! T.T lagi2, sebab aku suka design headphone ni. colour pun menarik, aku suka combination pink ngan hitam, wow ! HEHE~ cukup la kan ? rasa macam buat karangan jekk. :D ngihihihi ~

dah2, cukupla tu. so, what are you guys waiting for ? org dah berbaik hati nak kasi hadiah, cepat2 la type kat dashboard lepas tu publish kat blog korang yang gedevasss ! tuh ~ tarikh tutup masih lama lagi, sempat lagi la cik kak,adik,abg,pakcik,makcik oiii~  XD

sekarang tinggal tag mangsa2 aku..PWAHAHAHA~ XD


gudluck kat korang hekk ! :D

p/s: join la contest ni okayy ? memandangkan korang tengah dok bosan mengadap lappy, aku sarankan korang join contest ni. adalah jugak faedahny. ngehngehngehhh...tak buang duit korang pun. tak rugi. betul3..

oohhyeaaaaahh ! habis jugak akhirnya ! macam rasa lepas exam karangan bm je. xD
terimakasih wat encik organiser. :) wat byk2 kontes camni. (* suka dapat hadiah free) HEHEHE~
sekian..










0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template