Friday, November 4, 2011

it's finally, my birthday ! Saengilchukahae !

Assalamualaikum. :) uhh-ohh. hari ni bday aku ? wish la. :D gee~ thanks bebanyak ekk teman2 facebook. baik hati korang wish kat aku. terharu. :') HAHA. mngada laks. :P eventhough hari a lil bit annoying and borriinggggggg...... but, asal aku dapat tengok dia cukupla. :D MR .A . neomu saranghae. <3 geez~
huhhh. ohh really, aku nak dia tahu aku suka kat dia. but how ? ada bberapa persoalan bermain di minda :

1. ehh. tak cool la kalau pompuan yg confess . hilang macho aku. :D
2. kalau dia reject camner ? :(
3. kalau dia accept, ALHAMDULILLAH. :D

aku harapkan jwapan yg ke3. :D camner ? HAHA. takpe2. lepas dia habis exam nanti, aku nak text dia. tekad tauu. :DDDDD kenalah tebalkan muka, and tetap cool pada masa yang sama. :D so, readers and bloggers. wish me all the best yaaa !

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template