Saturday, November 5, 2011

Selamat Hari Raya Aidiladha !

seperti hari2 raya yang biasa, malam2 tentunya sibuk nak masak kari, rendang,ketupat dan blablabla. HAHA. kemas rumah lagi, telefon kengkawan, ajak pi dtg rumah. memang la sibuk habiss. :) yummm~ bau masakan menusuk hidung aku. (*ehh,ayat skema mlm ni ?) so, sesapa yg kenal aku, i mean, teman2 rapat especially, meh2 pegi rumah aku. :) nak makan free tak ? NGUAHAHA.

kat sini ni,nak amik kesempatan, nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA buat semua Muslim. :DDD
tak lupa juga wat calon2 SPM, GOODLUCK, hwaiting ekk kat korang ! ^-^

so, mlm ni, nak cita aperr ? pnyakit rindu ? tak payah ckp. aku tiap2 hari kena penyakit tu. tak dpt tgk dia 4 hari nih. HUAHUAHUA ! siksanya seksa. (*maaf,malam ni,malam merapu) raya aku tak bmakna sebab tak nmpak muka awk. ;( tgk pic dia td. ngehehee~ GELAK2 la ! walaupun lawak, tapi cumell. XP (*nak muntah ? pgi tmpat lain. kotokan belogg aje ! :P) apapun, dia memang hensem kat mata aku . :D comell lagi. HUAHAHA...takyah tunggu dia gemuk, dia kurus dah cukup comell. XP (*ohhh sudah2 la memuji) sememangnya, aku rindu sesangat kat dia ni. nak text ? no use. makbpk dia 'rampas' phone dia. sebab: nak spm la syg oii~ :)

so, stakat ni je la post aku malam ni. lagi panjang,lagi merapu + melalut. ohh. layan lagu 'Don't Say Goodbye' by CNBlue. *p/s: suka sora dorg sebab romantik je bunyi,pastuh,muka hensem2 ! XD
dia ada dua version, english and korean,but, i like korean version more.




nice onee. :) dengar la.. !

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template