Friday, December 23, 2011

YA, ALLAH. BODOHNYA AKU !

Assalamualaikum. This entry is linked to the entry before. Walaupun kau dah remove aku, aku tetap mintak maaf kat kau. banyak2. nmpkny kau memang marah gila kat aku. i had no idea what i'm getting myself into, memang aku clueless sgt2 yg kau akan mrh. I was just, yeah, aku tahu, gurauan aku memang melampau. Thanks to me, kau mesti benci sgt2 kat aku now kan ? I know, kalau aku kutuk2 diri aku kat sini pun no use, kau tak baca pun . Just this is where i put all my feelings inside, just wanted you to know, aku memang rasa bersalah sgt skarang ni. Betul2 bersalah. Ya Allah. bodohnya aku. i admit, aku memang tak fikir dulu sblm wat statement camtu kelmarin. But, I'm really, really sorry. aku tahu ,cakap memang sng, kau still marah lg kat aku. tp, skali lg aku ckp, aku memang betul2 mintak maaf sgt2. aku tak tahu lagi apa yg aku perlu buat slain dr mintak maaf, so that you'll forgive me. but, this is the only little thing that i could do, is to ask for forgiveness. seriously, aku memang tak maksudkan apa yg aku ckp kelmarin. Pls, maafkan aku. Rasa bersalah kat kau buat aku rasa tak tenang. I'll never give up saying sorry. pls, aku tak nak hilang kawan. Aku post kemaafan aku anywhere i could, walaupun aku tahu kau gerenti tak baca punya, sbb kau memang benci kat aku. Tapi, aku betul2, sorry. SORRY.

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template