Saturday, January 28, 2012

Ego ke aku ? -.-'

Assalamualaikum. okay, eventhough mata ngantuk bagai dahh, still aku tak dpt nak tido. i thought about apa yg bro Wan ckp kat aku tadi. ' weii, ko singkirkan la ego kau tu. text je dia, tanya khabar.' like seriously aku takut i might disturb him,well, kan dia busy ngan keje apa ntah. so, gotta give him some space. aku tanak dia rimas sgt. and then, kalau aku text dulu, nampak mcm perigi cari timba lak and thegeh2 lak. ishhh3. jatuh la pride aku wehh. yess. bila dah ckp mcm tu, oyeahh. sah2 aku ego.

lepas tu bro Wan ckp lagi,' so, kau pilih nak rindu merana bagai la ?' i replied, 'uhh. ntahla. like seriously, aku tanak ganggu dia dulu. myb dia penat ke apa ke kan ? '. 'ehh, belum cuba belum tahu. apa ke susah kau text dia tanya, salam,A***, free ke ? ' . okay, byk penafian aku buat kat bro Wan. haha. sorry. :) ehh. adik kau ni ada ego yg sgt la tinggi. -.-'
aku survey belog2 blogger guys which  talked about ego.  so yeah. dorg admit ada jugak girls yg ego tinggi bagai. mcm aku. idk mcm mana nak buang. hey, dah ada dlm genetik aku.-.-' since i was born lagi. so, ego aku like broWan ckp, it kills me. cess. korg boleh ckp aku agak b.o.d.o.h  kurang pandai perihal cinta ni. so, i guess, i'm going to throw jauh2 my ego, and uhh. text him tomorrow. like bro Wan ckp jugak,' before you melepas ? hold it tightly. kang kau mnyesal.' yeshh. bro Wan @ si panggang.thanks memanyak. haha. kau mmg sentiasa skg aku whenever aku ada prob cmni. kasi advice. cheyy. aku tahu kau selalu (* selalu ke ?) bukak blog aku. HAHA. okay dah. stakat ni je mlm ni. gzz. ngantok bagai dah. nak bermimpi and berfantasi. cess. banyak la mimpi aku. ohh yaa. thanks to him, aku tak gila ngan artis sg tskrg ni. ntah knapa, feel pun berkurang bila tgk mamat korea. mak aku dok jerit2 bagai panggil nama aku bila ada interview band korea,aku slow motion jalan wat derk je. kalau dulu, aku melompat berlari bagai sampai pinggan mangkuk terbiar je kat sinki dapur. HAHA. i've changed a lot sejak ada dia. cess. okay  fine. ckp nak stop, tak stop2 jugak. dah. it's pagi you. selamat pagi and ciao. Salam sayang. ^-^

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template