Wednesday, February 1, 2012

it's February. no more January.





Assalamualaikum. :) tadi mata aku sumpah ngantuk bangang, but, pandai pulak hilang. Yang ada sekarang nih, hanyalah rasa gatal tangan untuk menaip papan kekunci di hadapan laptop. Wahhh~ segarnya ! ^-^ ohh yaa. tak terasa skrg ni dah masuk February. February ? betul ke ? or aku just bermimpi ? that means, ada 9 months lagi aku nak beranak  SPM. GRR. gemuruh pulak rasanya. cheyy. 'gemuruh jiwaaaaa....semangat membara....' okay fine. cess. kang hujan laks hari. school today, at 12, ktorang ada Mesyuarat Rumah Sukan. yeah. seperti biasa, majlis pemilihan AJK, and aku dilantik sebagai AJK. terima kasih krn memberi kepercayaan kpd aku. Cheyyy~ (tangan ke dada,mata ke atas)

malam tadi, aku text dia lagi. well, aku terpaksa lagi jadi perigi. nak tak nak ,aku kena mula dulu. -.-'  so, we talked, tak lama. skejap je. You know, he asked me to join the guitar class. but utk masa ni, seriously aku memang tak dapat. my schedule sgt full. and money, aku guarantee mak bpk aku suruh aku cari sendiri. -.-' sorry sgt2. bukan aku taknak. but yeah.  masa ni, i had to say no. so, lps i said like that, dia tak reply pun. -.-' aku pun, apa lagi, dengan mata yang ngantuk bangang, kompem aku nak beradu. uhh. esok paginya, hari ni la., okay, mungkin aku nampak tak peduli and diam je. but, otak aku ligats berfikir, what is the matter with him ? cehhh. suh-pee-king laks aku. aku nak text dia. but, malas la. takut nanti gaduh besar lak. HAHA. u know how aku kalau dah geram sesangat. okay, mulut laser bagai, sindir, takyah ckp. aku memang pakar. That's why aku join debate. PAKAR SINDIRAN. cheyyy~ (Tgn ke dada mata ke atas) wuekk. so, that's it for today. siyez, aku malas nak buat entry ala karangan memanjang. ehh, baik aku curah idea bebanyak kat dalam karangan bm aku. HAHA. tu pun aku malas daa nak buat.  asyik2 kna panggil nama sebab lewat hantar tugasan. biar padan muka hangg  aku. Weeeheehee~ okay bye. Assalamualaikum. ciao ! Sayang selalu, Miya Amras.

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template