Saturday, February 18, 2012

Cerita Miya Amras

Assalamualaikum, semua. :) ehem2. setelah sudah lama membiarkan blog kesayangan ini berhabuk, Miya Amras mempunyai keinginan untuk meniup dan membersihkan blognya yang sudah penuh dengan sarang labah-labah ni. fuhfuhfuh~ sejujurnya, Miya Amras agak sibuk dengan study sehinggakan tiada masa untuk blog kesayangannya ini. okay.fine. bahasa yang sangat berbunga. -.-'

jom, ke cerita yang sebenarnya. kali ni, bukan tipu. okay, masuk minggu ni, myb a week or almost 2 weeks, aku pun tak ingat,aku tak text dia. so, yeah. and plus, hari Jumaat hari tu, i knew something shocking about him. sesuatu yg aku memang tak sangka2 psl dia. dia mainkan perasaan seseorang yang aku anggap macam, adek. -.-' just think. and hari Jumaat tu la jugak, dia text aku. Aku mmg marah, but aku tak tahu, aku reply jugak text dia. seriously, eventhough mulut aku kemain je ckp yg aku takkan reply mesej dia lagi, but i replied jugak. okay, menurut satu sumber yang amat dipercayai, ceritanya macam ni. pada suatu hari..,. ehem2. salah.
budak ni, dia suka kat laki tu. But dia tak berani nak ckp, because dia ingat laki tu suka kat aku, and aku masa tu tak kisah la ngan laki tu. well,uh-oh. and then aku tak tahulah how they end up texting. tp,firstly dorg pakai kau aku, and then lbh mesra and the end, sayang. Tipulah cakap aku tak sakit hati bila dgr. wehh, kwn je ko panggil syang2 ? ko tau tak kau bg harapan punyalah tinggi kat adek tu and last2 kau remukkan hati dia. punyalah jahat kau dgn insan yg bernama perempuan. seriously, sejahat2 or senakal2 kau, aku memang tak sangka kau sanggup buat macam tu. kau and geng2 kau yg lain memang tak jauh beza. kenapalah aku bodoh sgt boleh jatuh cinta kat kau. *mind aku mula memainkan lagu Penakut by Yuna. *

and now, aku terkeliru antara dua. patut ke aku percaya kau, or not. aku mencuba carik yang lain, tapi, yeah. it's hard to forget you.  and now, aku rasa macam sedikit demi sedikit, kepercayaan aku mula hilang,walaupun aku masih sygkan kau. so, just one advice kat kau, never play with a girl's heart. kami tak selemah yg kau sangka. aku sygkan kau tapi aku takkan terkejar2 kan kau. ingat, kalau kau masih tak berubah, one day, bnda tu mungkin akan jadi kat kau or family members kau mcm adik or kakak. kau mesti taknak dorgmenderita kan ? kay, that's all. ikhlas dari, Miya Amras :)

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template