Sunday, February 12, 2012

Back HOME. FORGET ALL.

Assalamualaikum, bloggers. :) 2,3 hari ni, yeah. aku frust. well, the guy yg korang suka, just anggap korang as friend. tapi aku dah prepare awl2 and tak nak simpan harapan tggi sgt. so, aku lega jugak la, bila masuk asrama, even just for one day for kursus pengawas, aku dpt lupakan semua mslh aku and perasaan aku. it hurts,tau tak. tipulah kalau cakap ,'ohyeah, i'm okay. fine. aku akan carik yang lain. ,' tanpa ada rasa kecewa. aku mmg ckp cmtu kat BroWan yang menyampaikan perkhabaran itu kat aku. but kat asrama, aku still terfikir what he said. serious, aku rasa gila la jugak. but yeah, nasib baik ada program for pengawas yg help aku untuk melupakan semua problems yang melanda diri ini. buat masa ni, myb aku mmg tak boleh nak jumpa dia dulu. sbb aku takut, aku takkan dpt lupakan dia. for now, aku rasa he's my true love. wekkk~ *muntah kejap*. okay, aku cakap serious. but yeah, setiap yang terjadi ada hikmahnya, and maybe Allah is keeping someone's better for me. :')  think positive. ^-^

and about kursus pengawas, aku rasa berat aku pun berkurang. malam first sumpah, tak makan. tak sempat youu. terpaksa lah kitorang berlapar. plus, takde air. susah nak mandi woo. baik ada air kolah. mlm first memang kena sound ngan cikgu. pgawas tak ada kerjasama. yeah, aku pun memang nampak gak.  and malam, kitorang divide kumpulan, berbeza lujnah. we started with ice breaking, and setiap group dikehendaki memperkenalkan diri masing2 and cipta serangkap lagu guna any songs. lepas tu, kitorang main game perang lagu. kitorang guna lagu 'Cinta Muka Buku', and tembak group sendiri, menjadikan kitorang the first group to lose. HUAHUAHUAHUA !
and pagi tadi, ada activity main anak ayam , teringat pulak masa kecik2.aww~ KLMJ.  lepas tu, ada ceramah  psl kepimpinan. aku memang ngantuk tahap gaban le time tu. -.-' sempat lagi curik masa tidur, sehinggalah sorg kakak ni terlanggar siku kat kepala aku,terus aku tersedar. tapi tetap jugak ngantuk. zzz. sampailah ceramah tu habis, kitorang ada pembentangan. and then, ada activity explorace. Tak macam explorace, fear factor or amazing race maybe la.  Like seriously, kitorang dipaksa makan bawang, and aku plg malang makan bawang besar tu. ciss, melekat lagi bau. -.-' and then, kita dipaksa makan telur mentah, air cuka, and air sirap ros yang dorg campur garam. baik aku tak minum. aku minum telur mentah je. :'(  Gila bawang mentah rasa macam hampehh. Pedas betul. tak pasai2 aku menangis dibuatnya. Siott. aku baru tahu bwg mentah rasanya pedas. >.< and then, last task, masak ikan keli ! yeah. kitorang sembelih ikan keli tu, and then masak ! and MAKAN ! yumm yummm yumm. so that's all. (p/s: aku tak suka tgk lelaki pakai baju fit. if kau suka aku, don't wear bj fit, especially bila kau gemuk. yuckss. ) aku rasa si gemuk tu terasa habis bila cikgu mention, 'dahla botak, buncit pulak tu,' amik kau ! okay fine. bye ! Salam Sayang, Miya Amras :)

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template