Thursday, February 9, 2012

Hala Tuju Masa Depan

Assalamualaikum, bloggers. ini entri kedua aku untuk mlm ni. :) aku dpt idea nak buat entri ni gara2 menyiapkan karangan tentang belajar di luar negara. so, aku cari maklumat and survey blog blogger2 yg kat oversea. Yes ! studying overseas are great ! >.< korang tahu tak peribahasa sambil menyelam  minum air ? that's what i wanna do. well, kan instead of bazir duit every summer balik msia, baik aku guna utk melancong sekitar oversea and take experience, learn their culture, penuh la jugak ilmu di dada. ^-^  so, untuk tak membuang duit my parents, aku berhasrat untuk belajar bersungguh2 and dpt biasiswa JPA ! lepastu sambung study g UK ke, Ireland ke...tapi aim aku for now is UK. aku sgt tertarik ngan UK sejak aku tgk Harry Potter and then wedding Prince William, aww~ kota UK menarik minat aku. >.< tambahan lagi aku nak SPM tahun ni ! ohh aku tekad nak dpt 11 A+ and dpt JPA ! i want to make my parents proud of me, and him too. :)  ohyeah2. semangat aku dah membara sekarang ni ! Korang doakan aku semoga semangat aku ni takkan terlupus okayyy ! Doakan jugak semoga aku dapat keputusan cemerlang dalam SPM,Amiin. :)

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template