Saturday, February 11, 2012

Ragam Hari Jumaat

Assalamualaikum semua~ ehem2. kasi batuk jap. ^-^ hari Jumaat yang penuh dengan berkat dan nur ini..uhuk2...(*cehh. nak buat gaya pengumuman hari raya pulak dahhh) okay fine. ish3. penat aku je cakap berbunga2 cmtuh.. tak ada nilai romantik langsung. (apa lak kaitan ehh ?) kelas hari ni, aku rasa bnda ter'childish' yg pernah aku buat seumo hidup aku ngan kengkawan. well, bila kita jumpa sejenis kepala yang sama ngan kita, ehh hape lagi ?? Menggila la jadinya !
Macam tu la yg terjadik kat aku pagi tadi. Ustaz Bahasa Arab sibuk mengajar di depan, aku buat benda lain kat belakang. haha. main ohsomm2 la, batman la, ABC la.sah2 budak kecik. isk3. hebatnya, kalau kalah ohsemm  ohsomm, kitorang pukul tgn yg kalah. seriously, tgn aku merah betoiii ! (*biar padan muka hangg !)

and tiba2 lak, malam yang indah ini, aku teringat kat dia. tambah lagi dgn kesunyian malam. mak aiii. aku teringat kat hang. selalu kalau malam2 mcm ni, kite mesej2, gelak2, usik2. aku rindu kat hangg. tapi, sekarang ni kau layan aku macam acuh tak acuh je sejak hari tu. entah la. nak cakap merajuk, pasai apa ? mungkin jumpa yg lebih baik dr aku kott. -.-' apa boleh buat, aku boleh ckp Alhamdulillah je la kan ? aku tahu, mmg byk lagi aweks2 luar sana tu, comei2, cantik2, apapun, lebih dari aku la. aku ni apa je la kan ? stakat Najwa Latif punya klon, kompem kau tak pandang aku nyer.  sabo je la labuuu. -.-'
seriously, aku memang rindu sesangat kat kau. tapi tak pe la. bukan jodoh. hapa boleh buat, aku carik lain je la. awws~  ISHH. gataiii betoll. anak sapo la ni kan ? >.<
esok pulak, aku terpaksa stay hostel sehari sbb ada kursus pengawas. kursus lagi ... awat tak boleh ka hang bataikan aje kursus tu ? penat ni tauu. sodehh2. sobs sobs. depa baru ja putus cinta, hang wat program manyak2 kasi kita sedih lagi.(*alasan betoii. nak kena la ni !)
huh. fikir balik pasai dia, aku ingat nak belikan dia Varsity jacket for bday dia. bukan murah dohh. mahal lu ! Rm90.00 setakat aku survey skrg nih. aku suka tgk jacket tu. apatah lagi mamat2 korea comeyy2 pulak pakai. kalau dia pakai, comey tak, hot pun tak. hensem mungkin kott. HUAHUAHUA. (* nak muntah ? silakan. but bukan dkt blog ni. penat cuci tauuu...) XD aku pun teringat nak beli satu utk aku. well, kalau aku pakai, mesti cool. aku kan the Coolest person living on the planet Earth.(*nak muntah lagi ? awat hang tak puas hati ka ? XD) ohhsemmm. sangat serious, aku suka tgk pesen2 korean yg omey2 dohh. skrg aku masih dalam proses mengumpulkan gaya2 korean, mak aku pun terpengaruh sekali. shopping bagai satu addiction pulak dahh. >.< okaylah. mata aku pun dah kuyu. kemaiin segar nye tadi . now, kuyu dah. nak pejam dah ni. kne ucap bye,Selamat MaGI(Gabungan malam dan pagi...apa ke siott ?) , dan Salam Sayang, Miya Amras :)

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template