Saturday, February 25, 2012

It's Friday !

Assalamualaikum semua ! ohh yaa. mood aku punyalah baik hari ni. :) dunno why. tak payah tanya la. *elehhh. bajet kyuhyun laks.* takde kaitan with that guy yokayys. fine. hari ni, hari last sukan. so, aku punyalah senangs gila ! and budak2 sekolah aku byk post status mengatakan muka diorang sunburn. argghhh. kalau tahun lepas, yeah aku kena. tahun ni, aku tak kena. aku in charge of hadiah, so, aku terlindung daripada sang matahari yang hangat membara.  cewahh. unsur2 hiperbola pulak. alangkah baiknya kalau karangan  bm dapat idea bernas macam ni.:')
so, hari ni, rumah sukan aku iaitu Saidina Uthman merebut gelaran johan semula pada tahun ni ! <3 aku sayang rumah Saidina Uthman. Kitorang warna hijau okayyy. >.< bangga ni ! sayangnya, aku tak sempat snap2 sebab busy. aku jd tukang bawak dulang hadiah tu. :')
so, yesterday, dengan rasa yg kebosanan sangat, aku memberanikan diri text Mr. Simple..ehh. silap2. Mr A. so, dia tak reply. no credit kot. *apapun, optimism * so, aku lalui hari semalam dengan kebengangan dan kebosanan dan kejiwangan yang melampau. siap record video aku pegang guitar (tak petik pun,action je lebih) and nyanyi. aku tengok pun ketawa. action je lebih. huahh~

anyway, tadi, ada seorang junior kat sekolah aku add aku. terharu bila dia cakap blog aku cantik and cara aku pakai shawl. thanks dear. :3

okay. aku dah kekeringan idea. so,aku nak korang help aku sikit boleh ?
like photo aku kat sini okay. kalau korang nak join boleh jugak. hadiahnya lumayan la jugak, bagi aku yg belum bekerja ni. :')

like okay okay okay ! ^-^ jasa anda akan dikenang. cewahh.
so, sebelum mengakhiri entry kali ni, nak post la wajah2 poyo aku. :P comel kan kan ?

mata sober betul. sah2 tak cukup tido. :) suke sangat tido lewat.

okay guys. that's all. tengok langit jap. mana cik bintang ekk ? cik bulan ? rindu kalian. okay bye ! Salam sayang, Miya Amras :)




0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template