Saturday, February 25, 2012

Sayang dan Benci. kalau mix jd apa ?

Assalamualaikum shomels2,henggsem2 sekalian. (*ayat bajet cun lak.mintak penampa ni !) firstly, nak ucap mekasih kat followers kat twitter. sekarang followers aku naik 987 people. last time 1000+,tapi aku tak tahu org mana yg unfollow aku balik. nak kene penampa tol ! takpela. kiteww redha jeww. (*yucks. dah takde ayat lain ke ? mata aku sakit bila tgk 'w' tu .menyemak aje. ) okay fine. tak ada kaitan pun mukadimah ni dgn entry yg bakal ditulis. saja je nak kasi panjang karangan. Huahuahua~

************************************************************************************

Kisah sebenar...

ehem2. okai. ni adalah kesinambungan daripada Cerita Miya Amras . so, you all dah tau kan what i felt about him ? yaya. aku kini keliru . sayang dan benci. percaya atau tidak ? di satu sudut, aku sayang dia, and di satu sudut lain, aku benci dia. satu sudut, 70% aku rasa hilang kepercayaan kat dia, 20% rasa percaya and 10% in the middle. plus, hampir 2 weeks, kita tak text each other. perasaan rindu menebal. but yeah, one day aku tak tahan sangat and text him, but no reply. so, aku fed up. kenapa ? sebab one, maybe he found someone else. two, maybe he have no credits. and three, he's just playing wimma heart. :'( okay, so, bila perasaan sayang and benci ni digabungkan, umpama flour yang diadunkan dengan mentega or telur, last2 serasi jugak. i mean, yeah, even benci mana kau kat dia, kalau masih ada sayang, you're gonna miss him.
aku tahu dia bukanlah lelaki terhensem kat dunia ni, dia bukanlah lelaki terperfect kat dunia ni, terkaya pun tak, terseksi pun tak, terbaik pun tak, kecuali player. yeap. yeap. aku pun hairan, how the heck dia boleh jadi player dengan rupa yang sebegitu semehey. (p/arse: semehey means serabut,selekeh,tak kemas) kalau hensem, okay fine aku boleh terima. macam someone yg aku penah suke dulu2 tuuu. kawan dia jugak. but better and kemas, hensem sentiasa. aku tak deny. Hahaha. tapi now, aku tade feeling la dekat kawan dia tu. kawan aku cakap, 'tak menjamin masa depan'. ayat cik Niesa Nabilah yang paling glamour and gojess. Mr A pun dia cakap amcam tu. 'Hape kejadahnya kau suke kat laki tu. takyah2. tak menjamin masa depan,'. sobsob. aku hanya mampu ketawa bila dengar dia cakap macam tu. semua lelaki pilihan aku tak menjamin masa depan. bak kata cik Niesa jugak, 'kau ni pelik. tertarik ngan bad guy,'. terfikir pulak aku. baik sangat ke aku sampai tak boleh suke suki ngan bad guy segala ni ? *rasa baik*  okay. aku baik la jugak. (*yeke ? tipu. >.> )okay2. tapayah jeling2. geliss. (mengelip mata)  taaaapiii mengapa engkau yang aku cintaaaa...mungkin lebih baik jika kau ku lepas sajaaaaa... uhummm. soalan tu sentiasa berlegar kat kefale hotaks aku. -.-' so, one night, aku ambik keputusan, pegi beranda kat belakang bilik aku, and tengok bintang2. Subhanallah. :') lepastu aku tanya kat  diri sendiri why aku suka dia. first, AMARAN ! AYAT GUA NI MEMANG PERASAN .JANGAN KETAWA. INI HANYA FIRASAT SEMATA .LU KETAWA WA TETAK.

OKAI. ni dia.
- aku rasa dia maybe even sikit, ada perasaan kat aku. (firasat !)
-dia tak macam lelaki lain yang bajet cool, tapi hampehhss(bukan kau orang,tapi kalau terasa..ehemmm..).
-dia gentleman. :3 awws~
-dia tak hensem, tak sekshi,tak cool, tapi sedikit shomels kat mata aku. (cakap aku buta siap !)
-dia buat aku ketawa. jokes paling tak kelakar pun aku automatic ketawa,geli hati. (cakap aku gila siap !)
-he's special. dah dia duduk kat carta hati aku. canne nak wat ?

so, mata wa dah ngantok ni. jadi, malam ni setakat ni je la. aku  tau, aku tau,entry ni nampak tergantung. habis tu nak wat canne ? aku nak beradu dahh ni. (menggaru kepala. beruk betul.) jadi selamat malam. gua sayang lu semua. muahhhhhhss~ XOXO Salam Sayang, Miya Amras :)

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template