Friday, February 3, 2012

Perselisihan Tanpa Kata2. XD




Assalamualaikum. yeah2. nampak tak tajuk entry kat atas tu ? tak nampak sah2 kau pendek umo. oops. hehe~ okay, yg quotes lain2 than Without Words tu takde kaitan antara yg hidup and yg mati. aku just minat giler ngan citer nih, so, uh-oh. so, ptg tadi, ptg ke tgh hari ? i guess lbh kpd ptg la sbb between pkl 2 -3 cmtuh. my daddy amik late sgt2. wehh, panas gua tunggu lama2 kat school. siap boleh menikmati segelas plastik chocolate shake yg aku share ngan Niesa. yummm2. sejuknya... rupa dia lebih kurang camni, but yg gambar  ni aku boleh agak, lagi sedap. cheyy.

so, lps aku valik balik dr kantin,me and niesa pegilah merayau sekitar school, well, borink la tgh2 panas cenggini nak wait2 bpk. okay, so, kitorang pun jalan2 la. *aduii mak. adik aku dera aku sambil tgnku ligat menaip.-.-'*  apapun, teruskan. when we passed in front of blok pntadbiran, cess. guess what ? dia and sorg kwn dia dkt dpn kitorang. we're going opposite direction.
aku:  wehh, niesa, aku rasa macam nak buat u-turn je. 
niesa: why ?
aku: i saw him. kat depan tu. betul2 dpn kau. 
niesa: where ? kat mana ?
aku: wehh. kat depan kau la ! mmg tak sempat dohh. -.-'
niesa: okay2. aku nampak2. aku rasa nak ketawa. XD
aku: yeah. aku pun. sbb aku dah speechless. 

so, kitorg pun  lalu sblh dia, and 'YOU SMILE, I SMILE', without words. ngehehehe~ -.-' wehh sumpah aku rasa nak ketawa. entah why. everytime aku jumpa someone ya2, haha, mesti rasa nak ketawa. -.-' cess. 'semehey' tol la rupa dia kelmarin. grr. semehey tak tau ? u tanya org sarawak, mesti dia tahu nyerr. okay la. aku rasa takat tu je. entry ni, patutnya di postkan mlm tadi, but, ada several things aku kne buat, so, tangguh,hari ni post. :) okay, bye. salam sayang. :3 Miya Amras :)



0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template