Saturday, March 3, 2012

You're my Spirit.


Assalamualaikum ladies2 and guys2 yang shomels and gojess sekalian. Okay, memandangkan hari ni tadi hari persekolahan, (* sekolah ganti actually) pakai jadual hari Jemat, aku pun tersilap hari pulak. memang betol2 aku ingat hari Jemat. ohh. ehem. anyway, tengok photo kat atas tu. shomell tak ? shomell tak ? nak tau sapa tu ? tu la pakwe aku. merangkap bakal suami aku. ehem2. (*okay,fine. muntah la. tapi bukan dekat blog aku.penat aku cuci.) aku tipu . yeye. mesti korang memang dah agak aku tipu kan kan ? :'( sobssobs. takpe. suami aku dalam mimpi pun jadilah. heh. aku kan najwa latif ..okay,kenyataan aku ni memang akan buat aku disaman. Najwa, SORRY. :) kita gurau je. :) 

dah dah. cukupla memerasankan diri, atau bak kata nenek aku, Owns Shock atau perasan. HAHA.
HUH. HUH. malam tadi aku tertidur while studying PSI. siap tempek kat muka pulak buku psi aku. plan aku, aku nak tido kejap, lepas tu, bangun balik tgh malam and smbung study. but hasilnya, aku bangun pukul 4.30 a.m. pandailah aku cakap nak bangun midnight. cakap je. tak bikin pun. bikin mimpi je ada la. sodap nye tido malam tadi. okay. now, masuk 2 weeks, dia tak text aku and so do i. :'( kawan aku Niesa Nabilah cakap, 'Baguslah. kau tak payah nak fikir2 laki tu,'. hamboii. jahatnye mulot. aku tahu la, laki you the best. :'( sobsob. jeless aku ngan kau. sengall. haha. okay, last text aku kat dia, gini ni, ceritanya. ehem2. (*clear tekak jap)

once upon a time, .........ehh. salah intro. sorry2. ni bukan kisah dongeng ke hape. 
cmni. 
aku: weh, boleh mintak tolong tak ?
dia: kalau boleh tolong pasti aku tolong.
aku: urmmm, kau ada tak number member2 laki yang hensem2 ?
dia: takde. 
aku: uhh. takkan la.
dia: bapak tak bagi.
aku: ehh ? kawan pun nak mintak izin bapak juga ke ? umm. masa kem apa2 ke ,takde jumpa lelaki yg ohsem2 ? (*gila betul soalan aku. haha. kalau aku jadi dia, aku rasa macam gay bila ditanya soalan macam ni.minah ni nak mintak penampa betul.-.-')
dia: ada. tapi tak minat nak kenal. (*aku kena 'belasah'. haha.kay fine.)
aku: ohh. takpelah. what to do.
lama dia tak reply, and finally,
dia: untuk apa ?
aku: (jawapan paling sengal aku penah bagi kat orang. word yang aku belajar dari kazen aku. ) adalah. rahsia perempuan. 

and.............................................................

-THE END-

tu je. sampai hari ni. :'( aku rindu la nak text ngan dia. at least boleh jugak aku tersengih macam kerang wangi kat depan phone. tak pun ketawa sendiri ke. (lepas buat ni, kazen aku cop aku tak waras.) bila cakap pasal dia je aku dah start blushing. actually, benda yg aku mintak tlg dia kat atas tu untuk kawan aku. bukan aku. buat hape aku. aku tak minat dah kat org lain. hensem mana pun kau, (ehem. artis korea je aku tak rijek.) dia tetap no 1 kat Carta Hati. nak aku nyanyi ehh ? meh sini meh sini.ko bukak youtube, search, Carta Hati. kau nampak minah tudung kuning2 gold bawak guitar. aku lah tu. (okay fine. sekali lagi, kenyataan aku ni akan buat aku disaman. sorry again Najwa. :) so, tu je la yang aku nak cerita. no him, no fairytale. :') 
he's my spirit. kesimpulannya, bila takde dia, aku akan tido awal. spirit tiba2 hilang. even dia cakap salam je pun dah cukup buat aku cergas balik sambung study. :')

okay fine. tu je la. anyway, baru je lepas blogwalking tengok update2 blog2 lain, aku singgah kat blog adek f2 ni. Dia letak nama aku kat belog dia. Awws. kutuk aku ehh ? kutuk aku. takpe takpe. ada ubi, ada kayu, ada masa you tunggu ! HAHA. 
adek Miyna ni, she mention about post2 terdahulu aku. and she said aku minat tokio hotel ???
okay, dengan BANGGANYA aku menafikan kenyataan ni. aku tak minat langsung kat tokio hotel, and all my life aku suke KPOP. haha. takde kaitan pun ngan tokio hotel. satu2 nya band yang aku minat is 'CN to the Blue' (mimik gaya yonghwa dalam Love XD). band je la. boygroup banyak. haha. :3 and cerpen aku yang bertajuk The Unexpected Meeting, yang ada mention Tokio Hotel tu, bukan kisah aku. tu kisah Syascha, i made a story for her pasal dia minat giler ngan Greyson Chance. haha. Tu je la. :3 ngehehehe~

okay. mummy dah bagi kerja kat aku. buat kad congratulation untuk auntie aku yg bakal bertunang malam ni. awwss. :3
okaybye ! Salam Sayang, Miya Amras :3


0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template