Friday, July 6, 2012

Move On, Life is not Over

Assalamualaikum. :) hemm. hari ni, hari last aku nak bersedih. esok and hari hari seterusnya, aku akan cuba jalani hari-hari seperti biasa, tanpa memikirkan lagi perasaan aku dekat dia. aku rasa itu yang seafdalnya aku buat sekarang. aku pun dah tahu, dia suka someone else, and seems like he was sad too. memang hidup macam tu la kan ? orang ni suka kat kita,kita tak suka kat dia, kita suka yang sana tapi yang sana suka yang situ,tapi yang situ tak suka yang sana, yang situ suka yang itu. hemm hemm. lumrah. lepas tu the adik yang suka kat dia jugak comforted him. weiii tipu aku tak sakit. yaayaa aku sakit tapi aku pendam. lepas tu pegi muntah dekat belog. sebab malam ni, tak ada siapa nak dengar story aku. dan akhirnya aku akan nangis sensorang dalam bilik sebelum aku jadi okay keesokan harinya. tapi yang pasti aku masih mampu berfikir secara rasional dan tidak ada sedikit niat pun untuk mencederakan diri sendiri apatah lagi commit suicide kerana sudahlah menyakitkan, dosa besar pulak. hemmm. -.-' sangat tak berbaloi. mana tahu one day aku dapat hero korea yang hengssemmm ? kan ? kan ? Allah sediakan yang lagi baik untuk kita. :) sebenarnya, bagus jugak aku lalui benda benda macam ni. pengalaman mematangkan pemikiran. :') mujur aku tak jadi macam perigi cari timba kalau tak, memang aku lagi perit dan malu. kan kan ? so, malam ni, aku mendownload sebanyak mungkin lagu Kpop sebab tu je yang boleh buat aku, at least la,lupakan dia. ehemm. lupakan perasaan aku dekat dia dan menutup hati aku buat sementara waktu. lepas ni ,aku hanya nak berkawan tanpa ada apa apa perasaan lebih daripada itu sampailah aku berjaya. InsyaAllah. tapi aku tak boleh halang kalau timbul perasaan sayang sebab perasaaan itu datang daripada Allah. sekarang ni, aku berserah sahaja dan berusaha untuk spm yang mendatang. hmm. itulah hidup. cinta aku memang sentiasa one-sided love. mungkin sekarang aku menderita, tapi aku yakin ada yang lebih menderita hidupnya daripada aku. aku patut bersyukur. :) so, tu je lah for now. layan kpop. bye~

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template