Thursday, July 5, 2012

serabut serabut tension !

Assalamualaikum. yeah. kalau bukan sebab aku rasa terganggu and terbeban, aku mungkin tidak akan menulis entry ini kerana merasakan kemalasan yang teramat. grr. okay okay. kenapakah aku menjadi sebegini rupa ? hmm hmm. masalah friendship dah selesai. yaayaa. pandai jugak korang takut tengok aku marah. aku jadi macam tu bila aku marah sebab aku jarang nak marah, so bila marah meletus macam tu. okay harap faham. :) sekarang ni rasa tension first sebab aku adalah antara 12 orang harapan sekolah untuk dapat straight A dalam spm. harapan. HARAPAN. tension bebeno ni. so, now, aku mula study tahap gaban. tak main main lagi dahh. hemm. taubat . hehe. okay tu satu. second. hmm. masalah hati. ehh tak tak. bukan aku sakit. it's just, keliru. yeah yeah. and aku rasa ...ehemm..bak kata nenek aku,'clap one hand' je. haha. sila slap aku untuk penggunaan direct translation. tak pela. aku just nak cerita je. now, malas nak fikir. 'm okay. see? aku cool je. haha. tak sampai nak kelar kelar diri. wehh buat sakit aku je weii. esok nak jumpa cikgu kaunseling. yeahhh syoknyaaa. tu je kbye !

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template