Tuesday, November 8, 2011

LEMBU SAY MOOOOOOOOOOO~

assalamualaikum. yeahh. hari ni, kitorang sembelih CIK dan Encik2 Lembu yang hensemm dan cantik tu. XP
SO,aku lupa bawak camera ,stakat camera handphone, aku malas nak guna,baik ambik gamba sendiri, jadi, gamba lembu, takderrr.... huh. MR aku dtg gak hari ni. aku ingat td tak dtg. :D i suke, i suke ! tak sangka, aku rasa mcm kna observe and perhati je tadi. aku tahu sapa org tuh. wat derkkk je laaa ! i tak suke,tak suke. >.<  seriously, dude, cara kau cara lapuk, takpayah kau cakap, aku memang tahu tujuan kau text aku. sorry la aku ckp. kau tak kenal aku lagi. so, in case kalau2 kau stalk aku or whatsoever, nak ckp, aku dah ada org lain, so aku tak mungkin terima kau. :D maaf. muka aku nampak baik tak semestinya aku baik macam bidadari. aku manusia gak. selalu wat salah. kau tanya bebudak sekolah aku, sblm ni berapa byk yang anti kat aku. baru kau tahu aku camner. maaflah. AKU TAKUT KAU SAKIT HATI, AND AKU PUN NAK WAT KEJA CARA PROFESIONAL,so, aku cakap awal. aku anggap kau mcm senior je. :)

dah2, habis dgn citer tuh. HUAHUAHUA ! heartsick. :'( memang sngaja sakitkan hati aku ke apa ? )
scene kejar mengejar kau tu, haiyya. sabo je la. nasib baik, aku jenis muka yang cool, tak peduli. tapi, still hati membara. panasss tauuu ! SO, kau ambik keputusan, balik rumah je laaaa~
dah la2..malas nak post enrtry lagi. jiwa runsing, rasa nak menggila. tak saba tunggu lepas spm. :)
okay2, that's all bloggers.

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template