Monday, November 7, 2011

Selamat Hari Raya Aidiladha Part 2

assalamualaikum, readers & bloggers. :) ohh. nampak nya hari sudah pagi. mksud aku, pukul 12.37 a.m. pagi la tu kann ? so, tak sekolah besok djadikn alasan utk tido akhir. logik tak ? ngehehe~  hari ni boring sgt, sbb tak pegi kpg tgk org sembelih my lovely lembu2. dpt kol pg tadi, atok sakit and papa bgegas bwk gi hospital. mujurlah papa staff hospital, so no prob sgt.and then, kitorg mkn2, mummy masak kuah satay (* yumm,my favourite !),kari ayam, urmmm...nasi himpit,ketupat,daging masak hitam..and papa masak mee goreng. aku ? heyy,aku dah bhempas pulas buat 2 biji kek tauu..kek pilih kasih & kek watermelon. (*yummmmy !) so, lepas kenyang2, macam ular dah nihh.. aku pgi amik gambar sendiri. nak wat dp kat fb, and hilangkan rasa borings aku.. nguahaha~  nak  post la kat sini ni.. randomness~


bajettss kiuttss..aku memang kiut ,so what ? harhar.p/s: ignore background bilik kat blkg tuh.hehe~


cakk...nak main hide and seek. :)


fuhhh~ blow kiss kat awak. ^-~


expression ntah pape. aku pun tak tahu nak jelaskan yg satu nih. :S


yang ni. nmpk mcm tembak diri je.pun tak pasti motif sbnr aku wat pose camnih. -.-'
okayys. dah2. cukupla dgn pose aku. :D
huh. lappy tiba2 mati. jeles la tu, tgk aku tido lewatt.huh. tak kuase yooo.. ngehehe~
hmm. spy aku melaporkan, hari ni si dia pakai baju warna kuning. ehh ? tak kena la ! red /black/chocolate suits you the best. :D 
sesungguhnya aku benci weekends yang ditambah lagi dgn 1 hari cuti utk mggu ni smpena aidiladha. tak dpt tgk,tatap, observe, perhati,teliti, muka dia . :'( sedihs tol ! 
takat tu je la aku nak post mlm nih. no mood. kau bwk dia baru aku ada mood. hehe. idea pun mencurah2. idea aku takde bila tak nmpk dia...muka dia hensem sgt (*bagi aku) tu la kasi idea mencurah2 n berjela2 . skarang ni, aku merapu je. Puahahaha ~
okay. tak logik bila ckp, dekat nak sejam aku ,merapu kat sini.tapi mmg itu kbnaranny. HAHA. now,1.20 a.m.  tak tau nak ckp apa. nak suroh korg lyn lagu je laaa...hamek nihh.. 


For First Time Lovers,by YongHwa CNBlue. :D nice sgtt ! <3


0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template