Sunday, May 27, 2012

entry kosong ?

Assalamualaikum. :D *senyum lebar2* sebenarnya aku tak tahu nak post apa. serious, kepala stuck,takde idea lepas exam hari tu. rasa macam dah muntahkan semua untuk essay BM. yeye. but sebab aku rasa keboringan tahap membangang, orang yang aku tunggu tunggu pun tak text, so, baik aku tulis something. ohh yeah holiday pun dah setat,tapi aku tak rasa holiday sangat, 2nd week, dah ada extra classes. *perut berbunyi*  berehat sebentar bersama kinder bueno. ohh sedap. hmm. berbalik kepada story mory aku. *crunch crunch* cuti ni, kawan aku niesa pegi kerja. aku je tak. mama tak suruh. dia nak aku focus ngan spm je. okay, fine. aku pun malas jugak masa ni. semuanya tunggang langgang. HAHA. bilik aku bersepah, baru je kemas tadi. hahh.baru dapat hidu udara segar. guitar aku, bila aku pegang, berdebu setebal 0.01 inci. HAHA. kesian cik guitar. aku tak sentuh lama dahh. tak pe, lepas ni we'll be back togede gede okay. (OhMyEnglish !) jadi, tengah2 aku bosan malam ni tadi, Miyna post kat timeline aku, and then mulalah kitorang chatting. HAHA. sumpah aku suka kenakan budak ni. sebab dia comel. *muntah* LOL. mesti hidung kau kembang 10 inci kinek nak ? wekk wekk. HAHA. macam macam la yang kitorang cerita, biarlah rahsia. :) kau sapa nak poret ? haha. okay, loghat sarawak keluar balik. tak faham ? tak faham ? maikennn kau. yala blaja bahasa sarawak ta urg. simaok nenga. mlh muka troll lok.

seminggu dah aku tak text dia. well, last time we texted, dia cakap takde credit left. malas la asyik aku yang nak start text kan ? takkan la asyik asyik perigi nak cari timba. dah la perigi, buta pulak tu, nak pegi carik timba macam mana ? kau fikirla. HAHA. *whip pashmina..wave gitu* so, kepala aku mulai stuck lagi. jam pun dah pukul 12.23 a.m. mata aku pun dah layu,kuyu. kau siram pun takkan berkesan. so,meh jom tido. Assalamualaikum. :)

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template