Monday, May 28, 2012

Holiday Day 2: What a Lifeless Girl Do

ohh yeah. pe kaba ? tak payah jawab. aku tak denga pongg. okay,mulalah mencarut tak tentu pasal. sadap.*zip mulot setat menulis* 2nd day holiday,jeng jeng jeng.... tak hado surprise surprise pun. kepala hotak hang. kay fine. melalut. -.-' 

dikala jutaan belia lain tengah berkumpul kat putrajaya untuk enjoy and tengok konsert, aku ,belia yang satu ni, terkandas kat sibu sebab tak ada tiket nak pegi putra-ber-jaya. sodeh,sobbs sobbs. T.T siyez, jadi bahan lawak mak aku. yeye,najwa latif terkandas kat sibu. konon. huh~ *jeling* ohh serious ,i jelly ngan pakwe si niesa sebab dapat pegi putra-ber-jaya and tengok konsert tu. Ukiss datang tak silap haku. kayy, boyfriend aku jauh-jauh datang dari korea tapi aku macam tak amik peduli pongg. mesti laki laki aku ni kecik hati. oppa, mianhaeyo~ *buat muka simpati* last year dak laki laki aku si Super Junior datang pon aku tak hado. bukan jodoh. T.T 

so hari ni aku memang rasa lifeless betul. *buat muka bodo* okay mintak lempang satu. bila pegi shopping dengan mama petang tadi, memang rasa panas yang teramat sangat and plus, banyak orang shopping gawai. lantak sana lantak sini, memang last-last aku boleh jadi sepenyek ayam penyek. ehh. tak tak. sepenyek penkek. -.-' bila shopping tadi rasa macam exercise. hah. senang kerja aku. tak payah workout sebab aku dah mula rasa malas. ajak kengkawan pi jalan. yeah,senang cerita. bila penat aku isi perut kat mekdi. *mana nak kurus macam tu* (heh, aku peduli apa ?) so, tadi masa nak keluar kereta, aku tunggu mama aku sebab adik tanak lepaskan mama keluar. aku mundar mandir back and forth dekat tepi kereta sambil menyanyi and berpura-pura sakit tekak bila ada 3 org mamat, 2 si bujang ,and bapak dorang lalu. lepas tu dorang masuk kereta. aku pulak masih mundar mandir and tiba tiba rasa diperhatikan. so, aku toleh kanan. dua orang si bujang tu tadi tengok aku and then tersengih sengih macam kerang busuk. so, aku setat la tengok diri aku dari atas sampai bawah mana tahu kot kot ada tahi burung ke kat atas kepala, kat mana mana ke,tapi nothing wrong with me. so, aku dapat agak la apa yang dorang fikir. uhh. always happen. benda ni. Lantas Najwa Latif bermain difikiran. now aku faham perasaan Dani Shay bila dikaitkan dengan Justin Bieber. -.-' okay lepas ni masa jalan aku tanak pakai pashmina lagi. biar aku pakai tudung bawal je, pastu pakai shade,ngan topi. susah bila muka macam retis. *okay fine, part ni boleh muntah and tampa muka aku*
so, bila dorang memang tak berhenti tengok aku, terpana la sangat, kang aku tikam high heels baru tau, nasib baik aku tak guna hari ni.okay, bila dorang tak berhenti tenung aku, aku pun setat rasa menyampah, kalau hengsem tak pe jugak. masa ni aku teringat Troll yang kawan aku,Ikram yang buat. haha. Sarawakian troll sumpah true story bahh. XD keluar sarawak aku. ko ada ?

but seriously, aku dah penat dengan semua ni. FYI, aku lagi comel dari NL. i repeat, LAGI COMEL. tak faham ? LAGI C. O. M. E. L ! hahah. hamik kau. and aku tak nak la disamakan dengan dia. memang aku suka menyanyi, but i'm different,sangat berbeza dari dia. aku ada bakat sendiri,ada gaya sendiri. kalau nak suka aku, suka aku because of who i am, bukan sebab muka aku je. aku tahu aku comel. :3 Huahuahua. lagi kau. aku tanak la jadi NL. sebab nanti nama bapak aku ngan bapak dia sama. Huahua. aku tahu sangat korang selalu gelar aku Miya Latif. takpe takpe. surname aku. korang ada ? heks. *berangan* 

aku sedang menahan diri daripada text dia. entah why. haha. aku pun tak tahu. sebab maybe aku takut dia tak reply, like he always did. lepas 4 hari, baru dia reply. aku rasa dia ni tinggal kat dalam gua,susah dapat coverage,lepas empat hari baru dapat cari jalan keluar and jumpa coverage kot. Haha. kayss. kalau kau baca jangan lempang aku. *buat muka kesian* lepas tu, takut dia tak ada kredit, bila text, tak reply, spoil hari aku je. haha. lastly, maybe sebab aku sendiri. aku ego. yeah yeah. retis la katakan.*sila sepak* aku bukan perigi yang nak cari cik timba. baik aku cari mata air. broWan pun aku dah tak text. tetiba rasa malas nak text semua orang, tapi rasa bosan teramat pulak. macam mana tu ? tau bosan tapi malas nak text orang. sebab tu aku anti sangat ngan holiday. tapi satu aku suka, tak payah bangun awal. huahua. ehh, panjang pulak celoteh aku hari ni. 12.20 am, dah masuk hari ketiga holiday. -.-' sadap. aku peduli hapa. okay, that's all aku rasa. melalut banyak. mehhh. heks. okay, babai~

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template