Friday, June 15, 2012

Kisah Hati Ohh~

Assalamualaikum.:) huaaaa~ blog, readers, rindu aku tak ? tak ? *nah amik kau aku lempang karang !*okay2. tak buat betul2 pun. saja je.kays,stop merapu.hari ni pun aku naik gila entah kenapa .stress kot. :/ minggu ni agak shocking buat aku. wonder why? hari isnin,okay,pegi sekolah and balik macam biasa. hari pagi, okay lagi, lepas tu, ajak kawan pi tengok fixie budak kat depan blok pentadbiran and suddenly, pandangan aku tertumpu kepada seseorang yang lengkap berpakaian uniform sekolah,lantas aku berlari sekuat hati menuju ke kelas tanpa menoleh ke belakang.-.-'okay,buat ayat lengkap macam karangan BM. so,ringkasnya,he entered our school. yeah yeah. which I never expect ever . okay,bayangkan bila crush korang yang korang selalu contact, and now,you're going to see him everyday,what you're gonna feel? as for me,aku rasa macam nak ada super power halimunan je. hey,malu la weyy. :'( sobbssobbs. so,on Wednesday,kitorang stay petang. Syafiq told me he sent his regards. okay, so I replied.heh berdosa tak jawab salam. okay,bila nampak dia terserempak whatever, i was like, 'ohhhh,what imma gonna do?' 'what should i say ?' .and automatically,my face would turn all red.okay,kelemahan bila berkulit cerah.people will always know when you're blushing and automatic, orang dapat guess siapa you suka.serious,masa tu macam nak benamkan kepala dalam tanah. but masa ni,memang aku tak contact diapun, sebab phone dia hilang entah whereabout. so,syafiq tanya,eh, nak aku tolong ke? so aku cakap takpayah la.and syafiq replied, ehh,alang2 la.takkan korang dua mesej je? okay,kwn aku ni thought yg that guy and me couple,but i said no. so, aku cakap balik, mesej ? ehh,mana de mesej lagi. phone dia kan hilang hari tu ?so,syafiq ckp, ohh,betul jugak. aku lupa. eh, kau ada number kakak dia tak ? dia pakai number kakak dia karang ni. aku jawab, ada. kakak dia penah contact aku dulu,tanya something. actually, bkn benda penting pun. heks. tu je la perbualan kitorang sebab si niesa memang tak setuju aku dgn dia. okay okay. aku faham. -.-' okay, that's all aku nak cerita. kay tipu. actually banyak lagi. butyeah, spm candidates,tak boleh update bebanyak ! so, bubbye!

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template