Saturday, June 16, 2012

Chase Dreams That's The Spirit

Assalamualaikum all. :) how are ya ? okay, hari yang cerah,and hampir pukul 12 but dapur belum berasap lagi. -.-' kays still kenyang lepas makan separuh mangkuk mi kolok sup and separuh pinggan mi goreng kerana kelaparan yang tidak tertahan. kau ada ? heks. :) dah dah merapu lagi bebanyak. sila menyampah. ^^
sebenarnya, aku nak story pasal something that i just knew this morning,whereby suatu berita yang aku terima masa aku belum mandi and belum segar dan masih ambik mood untuk menjalani hari ini dengan gumbira.tetapi, as soon as i heard that news, i was like.....oooo-ing and ummm-ing.  okay, bila nak sampai kepada point asal. straight to the point please. yeah yeah. Wan hyung ckp, he's going to JB. okay, bukan hyung aku yang pegi,but him,The One Who Should Not Be Named . kays. macam Voldermort pulak dahh. first2 memang i was kind of, terkejut. rasa nak mengalir ayeq mata pun ada naaa. <---ni yang aku benci nak ngaku ni. tak maco tak maco. :'( haha. actually, perasaan aku macam terbahagi tau dak ? firstly, i was like, finally ! dia dpt pursue his dream. i mean, bukan la form 6 tak baik. just. in my school, peluang pekerjaan for form 6 is just ustaz and ustazah, about religion. kays, bukan tak baik kerja tu, baik, but kalau bukan minat dia, kan payah gak. hmm. and satu lagi, aku dapat menafikan spekulasi yang dibuat oleh niesa berkenaan dia. dapat jugak aku buktikan bahawa lelaki itu bisa menjamin masa depan. :') kekeke~ kay, niesa asyik nak kutuk lelaki tu depan aku tauu. i mean, i know, she wants the best for me as her friend. but,yeah. hati aku dah kat dia. acanne acanne ? -.-' and at one side ,i was like, lepas ni, takde la aku nak tersenyum senyum tersengih macam kerang busuk lagi. konfem wangi je. ngeheehehe~ see, i'm going to miss you. (*kay harap kau tak baca. sangat tak cool) sekarang kisah aku dah macam drama korea pulak dahh. bezanya,bila aku f2f dengan dia, memang tiada kata kata yang terungkap. :) haha. kays tu je aku nak share. ringan jugak rasa hati ku ini. fuhh lega~ kay bye !

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template