Thursday, June 21, 2012

Sunyi, Kosong

Assalamualaikum semua. uhh. dah pukul 12.28 am, tapi aku masih belum tidur. sibuk menyiapkan kerja S/U MPM aku.-.-' tiba tiba aku rasa rindu kat dia. sebab masa aku buat kerja S/U sampai lewat macam ni dulu, dia temankan aku,walaupun hanya melalui telefon and last last dia tertidur. seriously, walaupun aku benci nak mengaku, haha.okay okay,aku memang rindu dia pun. nak text ? kan phone dia hilang. sebab tu la rasa macam ni. uhh. rasa kurang bersemangat sikit nak buat kerja sebab tak ada pendorong. ish. tak best lah macam ni ! >.< rasa kosong sangat. dah tu, pagi tadi ada spotcheck mengejut kat sekolah. nasib baik aku dah tak bawak phone ke sekolah.kalau tak, frust menonggeng aku dibuatnya .hemmm. aku teringat kat dia pulak dahh. malam malam sunyi macam ni. sobs sobss. :') sambil aku melayan lagu Love Rain-Jang Geun Suk.baru 2 hari since he left dah macam ni. -.-' canne ni ? canne ? apa apa pun aku mesti kekal ceria and bersemangat. just malam malam sunyi macam ni tadi aku tiba tiba teringat kat dia. sebab dulu ada orang temankan aku buat kerja. sambil sambil aku buat kerja kitorang text. now, buat kerja sendiri je. phone ? tak berbunyi langsung. hemmm. hemm hemm. okay tu je aku nak post. rasa bosan membelenggu diri. haha. finally, kerja aku siap jugak so, goodnight and babaiii ~

0 comments:

Post a Comment

 
mirra Blogger Template by Ipietoon Blogger Template